Terviklik teeninduskonseptsioon – teenindus 2.0
See on sulle, kui:
- soovid viia oma ettevõtte teeninduse ja müügitulemused järgmisele tasemele
- soovid muuta suunda rohkem kliendi poole, aga ei tea, kust alustada
- alustad alles enda ettevõttes teenindusteekonna kujundamist
Koostame põhjaliku teeninduse arendamise plaani, mis hõlmab kõiki teeninduse tahke alates kaardistamisest, koolitustest kuni pideva tagasiside ja arendustegevusteni. Liigume samm-sammult parema teeninduskogemuse suunas. See on pikaajaline partnerlus, kus olen sulle toeks igal sammul.
- Teeninduse audit ehk hetke olukord
- Teenindusvisiooni loomine
- Teeninduskoolitused kogu personalile
- Teenindusjuhtimise koolitused juhtivtöötajatele
- Praktiised rollimängud
- Personaalsed arenguplaanid
- Müügisaali teenindusjuhtimine koos minuga kohapeal
- Toimivate töövõtted ja nende juurutamine
Praktiline partner – neutraalne mõttekaaslane, kes annab teise perspektiivi
See on sulle, kui soovid ausat ja eesmärgipõhist tagasisidet oma teeninduse hetkeolukorra kohta. Selleks, et tagasiside oleks sisuline ja suunatud tulevikku, pean teadma, kuhu soovid liikuda – milline on sinu visioon võrreldes tänase reaalsusega.
Kuidas see toimib:
- Tulen sinu teenindusasutusse ja vaatan protsesse seestpoolt
- Kaardistan hetkeolukorra ja analüüsin teeninduse kvaliteeti
- Aitan esile tuua need detailid ja harjumuspärased mustrid, mis ettevõtte seest vaadates võivad kergesti varju jääda
- Teen sisukaid ettepanekuid, mis toetavad sinu ettevõtte teenindusalaseid eesmärke
Teeninduskoolitused
See on sulle, kui soovid, et koolitus peegeldaks sinu ettevõtte nägu – toetades väärtusi, kliendikogemust kui ka tulemuste saavutamist.
See sobib teenindustiimidele ja meeskonnajuhtidele, kes soovivad pakkuda midagi enamat – emotsiooni, mis elab edasi sinu klientides.
- Koolitus on loodud lähtudes sinu ettevõtte visioonist, väärtustest ja eesmärkidest
- Kasutan koolitusel põhimõtet, et parimad “ahaa” hetked sünnivad siis, kui inimene jõuab ise vastuseni
- Minu roll on luua ruum ja suunata protsess selliselt, et need vastused oleksid ühtaegu isiklikult tähendusrikkad ja ettevõtte jaoks strateegiliselt väärtuslikud
- Koolitus on kogemuslik ja kaasav – läbi praktiliste tegevuste, mis äratavad mõtte ja puudutavad inimest
- Teenindus = emotsioon. Koolitusel keskendume sellele, kuidas iga kontakt loob kogemuse, mis jääb kliendile meelde
Inimesed võivad unustada, mida sa ütlesid või tegid, aga nad ei unusta kunagi, kuidas sa neid tundma panid.