Terviklik teeninduskonseptsioon – teenindus 2.0
See on sulle, kui:
- soovid kujundada toimiva teeninduskultuuri ja viia oma ettevõtte teeninduse- ja müügitulemused järgmisele tasemele
- soovid muuta suunda rohkem kliendi poole, aga ei tea, kust alustada
- alustad alles enda ettevõttes teenindusteekonna kujundamist
Koostame põhjaliku teeninduse arendamise plaani, mis hõlmab kõiki teeninduse tahke alates kaardistamisest, koolitustest kuni pideva tagasiside ja arendustegevusteni. Liigume samm-sammult parema teeninduskogemuse suunas. See on pikaajaline partnerlus, kus olen sulle toeks igal sammul.
- Teeninduse audit ehk hetke olukord
- Teenindusvisiooni loomine
- Teeninduskoolitused kogu personalile
- Teenindusjuhtimise koolitused juhtivtöötajatele
- Praktiised rollimängud
- Personaalsed arenguplaanid
- Müügisaali teenindusjuhtimine koos minuga kohapeal
- Toimivate töövõtted ja nende juurutamine
Praktiline partner – neutraalne mõttekaaslane, kes annab teise perspektiivi
See on sulle, kui soovid ausat ja eesmärgipõhist tagasisidet oma teeninduse hetkeolukorra kohta. Selleks, et tagasiside oleks sisuline ja suunatud tulevikku, pean teadma, kuhu soovid liikuda – milline on sinu visioon võrreldes tänase reaalsusega.
Kuidas see toimib:
- Tulen sinu teenindusasutusse ja vaatan protsesse seestpoolt
- Kaardistan hetkeolukorra ja analüüsin teeninduse kvaliteeti
- Aitan esile tuua need detailid ja harjumuspärased mustrid, mis ettevõtte seest vaadates võivad kergesti varju jääda
- Teen sisukaid ettepanekuid, mis toetavad sinu ettevõtte teenindusalaseid eesmärke
Teeninduskoolitused
See on sulle, kui soovid, et koolitus peegeldaks sinu ettevõtte nägu – toetades väärtusi, kliendikogemust kui ka tulemuste saavutamist.
See sobib teenindustiimidele ja meeskonnajuhtidele, kes soovivad pakkuda midagi enamat – emotsiooni, mis elab edasi sinu klientides.
- Koolitus on loodud lähtudes sinu ettevõtte visioonist, väärtustest ja eesmärkidest
- Loon ruumi ja suunan protsessi selliselt, et need “ahhaa” momendid on ühtaegu isiklikult tähendusrikkad ja ettevõtte jaoks strateegiliselt väärtuslikud
- Koolitus on kogemuslik ja kaasav – läbi praktiliste tegevuste, mis äratavad mõtte ja puudutavad inimest
- Teenindus = emotsioon. Koolitusel keskendume sellele, kuidas iga kontakt loob kogemuse, mis jääb kliendile meelde
Inimesed võivad unustada, mida sa ütlesid või tegid, aga nad ei unusta kunagi, kuidas sa neid tundma panid.
Paindlik ja praktiline tugi väiksemale ettevõttele, ilma täiskohaga teenindusjuhti palkamata
Mõnikord on just see inimene puudu, kes hoiaks teenindusel silma peal, toetaks meeskonda ja looks teeninduses järjepidevuse ning kasvu.
Kui sul on vaja kindlaks perioodiks või konkreetse arengu jaoks teenindusjuhti, saad mind kaasata täpselt nii palju, kui vaja – projektipõhiselt, hooajaliselt või olukorrast lähtudes.
Sobib sulle, kui vajad inimest, kes:
- veab eest teenindusprotsesse ja hoiab kvaliteedil silma peal
- toetab juhte/ tiime nende väljakutsetes
- seab selged eesmärgid ja aitab hoida suunda
- annab toimivad praktikad tulemuste saavutamiseks
- Analüüsib tulemusi ja jälgib süsteemselt nende täitmist
Kui sa ei vaja teenindusjuhti igapäevaselt, aga soovid, et keegi veaks eest teenindusjuhtimist, seaks selged sihid, hoiaks fookust ning tagaks järjepideva tegutsemise, olles samal ajal kaasa mõtlev partner, siis on see teenus just sulle.
Broneeri tasuta 30-minutiline kõne ja räägime, millest võiksime alustada.